Sieć

PRN

ma przyjemność zaoferować Państwu korzyści płynące z wykorzystania sieci Carrefour TV. Sieć działa w 47 hipermarketach, a w jej skład wchodzą trzy kanały komunikacji. Optymalny format programu pozwala klientowi lepiej go zrozumieć i zwraca jego uwagę skuteczniej niż inne narzędzia komunikacji na terenie sklepu. Dialog z klientem pobudza jego zainteresowanie, buduje pozytywne nastawienie i więzy lojalności, jak również wpływa na wyniki sprzedaży. Wprowadzenie systemu było poprzedzone badaniem przeprowadzonym przez firmę Millward Brown SMG/KRC, dzięki któremu precyzyjnie określono optymalną lokalizację sieci ekranów w marketach oraz właściwą strukturę programu.

Kanał ogólnosklepowy

  • Koncentruje się na obszarach o dużym natężeniu ruchu i wysokiej wartości reklamowej
  • Podnosi sprzedaż dzięki promocji nowych wyrobów i reklamie wyrobów dostępnych w sklepie
  • Informuje klienta o ofercie poszczególnych działów i usługach oferowanych przez sklep
  • Podnosi skuteczność programów marketingowych i handlowych poprzez program dostosowany do kalendarza event’ów sklepowych
Kanał ogólnosklepowy

Kanał TV Wall

  • Poprawia efektywność działu wspomagając jednocześnie pracę jego personelu
  • Oferuje klientowi informacje na temat nowych wyrobów elektronicznych i nowych technologii (np. telewizyjna technologia wysokiej rozdzielczości – HDTV)
  • Reklamuje wyroby elektroniczne i produkty z branży rozrywkowej
  • Prezentuje klientowi atrakcyjny materiał video zapewniając mu rozrywkę i demonstrując możliwości oferowanych odbiorników TV
Kanał Alkohol / Wyroby tytoniowe

Carrefour TV to największy i najdłużej nieprzerwanie działający (od 8.września 2006) projekt DS w Polsce. Oraz jeden z największych i najdłużej nieprzerwanie działających w Europie. Corporate Identity Carrefour TV, początkowo sporządzona wg amerykańskich i francuskich wzorców, przeszła w czerwcu 2009 gruntowny facelifting. Za ten facelifting odpowiada ta sama ekipa, która stanowi i dziś o wyjątkowym poziomie usług PRN Polska.

Carrefour TV

Sieć PRN działa w całej Polsce.

34 największe miasta
47 hipermarketów


UA-21113543-1